Müşteri
Servis İsteği Alanın
Servis Türü
Arızayı Bildiren
Adı Soyadı
Ücretli Servis
Görevi
Tarih
Garanti Süresi İçinde
Telefon No.
Saat
Bakım Sözleşmesi
E-Mail
Müşteri V.D.
Periyodik Bakım
Adres
Yazılımsal Hata
Parça Değişimi
Bakım Yeri
Tesis
Tempo Bilgisayar
ARIZA TESPİTİ
Ürün / Model / Seri No
Bildirilen Arıza
Ek Ürünler
İŞ SÜRECİ
Servis Başlangıcı
Servis Bitiş
Toplam
Tarih :
Saat :
Tarih :
Saat:
Gün :
Saat:
Dakika:
YAPILAN İŞLEMLER
UYARILAR
1. Sistem ve Çevre birimleri ücret üretici firmanın belirttiği garanti süresine haizdir. Bilgisayar sistemine kurulu bulunan işletim sistemi vb. problem donanım kaynaklı olmadıgı sürece garanti kapsamında değildir. İşletim sistemi vb. kaynaklı problemlerde teknik servis tarafından bildirme yapıldıktan sonra ücret tahakkuk ettirilir.
2. İşletim lisansı gösterilmeyen sistemlere onay alınmadan teknik servis hizmeti verilmez. Lisans haklarından dolayı yapılabilecek işlemlerden firmamız sorumlu tutulamaz.
3. Sistemlerde ki bilgilerin yedeklenmesi firmamızın sorumluluğunda değildir. Sistem üzerinde yapılacak işlemlerden veya nakliyeden vb. doğabilecek data kayıplarından firmamız sorumlu tutulamaz. Bu nedenle yedeklerinizi mutlaka alınız.
4. Sistemlerde ki problem 1. maddeden kaynaklandıgı tespit edildiği takdirde 50$ servis ücreti onayınız alınıp ücreti kabul ettiğiniz takdirde işleme başlanacaktır.
5. Servisce verilecek olan hizmet süresi 30 iş gününü geçmeyecektir.
6. 90 gün içerisinde alınmayan ürünlerden servisimiz sorumlu değildir.
7. Ürünün kullanım kılavuzuna aykırı kullanılmasına hariç aynı arızanın 1 yıl içerisinde tekrarı halinde servis ücreti alınmayacaktır.
İşçilik
Firma Adına
Parça
Adı Soyadı
Toplam
Görevi
K.D.V.
İmzası
Genel Toplam
Yazdır